شرایط استفاده از خدمات پرستاربانک برای پرستاران

شرایط استفاده از خدمات پرستاربانک برای پرستاران

شرایط استفاده از خدمات پرستاربانک برای پرستاران

پرستارانی که خدمات پرستاری در منزل را ارائه می کنند می توانند عضو سامانه پرستاربانک شوند و از خدمات پرستاربانک استفاده نمایند. 

جهت ثبت نام در سامانه پرستاربانک و استفاده از خدمات آن پرستاران محترم می باید موارد ذیل را رعایت فرمایند:

  1. صفحه کاربری شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، کد ملی و کد نظام پرستاری باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد. در صورت عدم تطابق، شرکت مجاز به ارائه خدمات به این گروه از پرستاران نخواهد بود.
  2. پرستاران ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل که در پرستاربانک پروفایل داشته و حساب کاربری آنها فعال است، دارای کد نظام‌ پرستاری بوده و دارای مجوز پرستاری هستند. در این راستا کارشناسان پرستاربانک ملزم به دریافت مدارک مربوطه از پرستار می باشند.
  3. در برخی موارد ممکن است کارشناسان پرستاربانک برای شروع فعالیت و یا ادامه استفاده از خدمات پرستاربانک، درخواست ارسال مدارک بیشتری از سوی پرستار داشته باشند. در این شرایط اگر پرستار مربوطه اطلاعات کافی در اختیار کارشناسان پرستاربانک قرار ندهد، پرستاربانک می‌تواند از ارائه خدمات به ‌آن‌ها خودداری کند.
  4. هر گونه تبادل مالی با سامانه پرستاربانک از درگاه رسمی پرستاربانک انجام شده و پرستاربانک به هیچ وجه درخواست پرداخت وجه به حسابی نخواهد داشت.
  5. عدم ثبت نام توسط پرستار در سامانه پرستاربانک مانع دریافت گزارشات توسط مشتریان نمی باشد و سامانه پرستاربانک تجربیات مشتریان را پس از طی مراحل ثبت تجربه در خصوص پرستار ثبت خواهد کرد.

پرستاربانک خود را ملزم به ثبت تجربیات مشتریان خود می‌داند و تجربیات ثبت شده در خصوص پرستار را در اختیار استعلام گیرندگان قرار خواد داد و داشتن پنل پرستاران به منظور دریافت خدمات پرستاربانک مختص پرستاران می باشد.